Kristiansands Cykleklubb

Klikk her for å bli medlem

Kristiansands Cykleklubb er Sørlandets største sykleklubb. Vi har tilbud innen grenene landevei, terreng, utfor, enduro og para.

KCK har medlemmer i alle aldre og nivåer, fra 6 år til over 80. Klubben har barne- og ungdomsgrupper, paragruppe, elitesatsing, unge og gamle mosjonister og ikke minst, Pedalpigane som har satt jentesykling på kartet de siste årene.

Aktivitetsnivået er selvsagt størst på vår, sommer og høst, men de fleste gruppene er aktive hele året med trening, ritt, turer og klubbkvelder.

Fra mai til september arrangerer klubben over 20 ritt innen landevei og terreng, inkludert et av Norges mest kjente turritt, Color Line Tour (Krs-Hovden).

Som medlem blir du en del av et aktivt sykkelmiljø som kan og vet det meste om sykling. Her treffer du likesinnede, blir en del av et fellesskap og får tilgang på unike medlemsfordeler.

Har du andre spørsmål om medlemskap i KCK, ta gjerne kontakt med oss på kck@kck.no eller telefon 92 30 17 30 (ikke sms)